tîrgul de ii_noiembrie 2016 (octombrie/septembrie/august/iulie) (ruşine să-mi fie!)

1. Prahova
frumoasa mea!

2. Bucovina_oblic
dantelata mea!
încerc să-i fac încreţul cît mai tradiţional.

3. Vrancea_tricolor
patrioata mea!
pentru a fi o vrînceancă autentică, 
trebuie să fie cusută cu fir argintiu 
ŞI cu fir auriu. 
şi-atunci galbenul din tricolor va fi auriu.

4. Bucovina_verde
eu cînd spun Bucovina mea
spun verdele meu de-acasă!
bordată cu roşu, 
pentru a fi pavăză în faţă deochiului!

5. ia şarpe
interesanta mea: 
altiţă din Oltenia_Mehedinţi, restul din Bucovina!
are încreţ nou, cred eu că este mai potrivit aşa. 
în varianta asta altiţa nu are scrînciobel pe margini. 
cu toate că mi se pare că îi lipseşte...

6. Muscel_ia Maria
Muscel, Maria, Majestate, Mov, a Mea! 
mai mult sau mai puţin tradiţională 
dar nu pot să renunţ la ea.

7. Bucovina_cu tufiţe
delicata mea!

8. Oltenia_boboci în altiţă
mătăsoasa mea!

9. ia Iulia
florile mele frumoase! de duminică!

10. Mehedinţi_rîuri de flori
florile mele de duminică!

11. Oltenia_cu flori
trandafirii mei de duminică!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu